Dla ułatwienia: F jest z Tourana i jest z reguły tania. Wystarczy w niej zewrzeć pon 5 i pin 10 (zlutować) i zamienia się w G ... , czyli podwaja swoją wartość
Kontrolka zapięcia pasów podczas jazdy uporczywie się uaktywnia mimo ich zapięcia.
Poniżej to co widać to fotografie środowiska pod moim fotelem - który kabel należy wypiąć, żeby zdeaktywować ten czujnik? Pasy i tak zapinam; nie potrzebuję "przypominacza".
Dodam, że w fotelu kierowcy jest poduszka, ale nie ma podgrzewania kupra i elektryki jego sterowania.
kropeck, a da sie zrobic, aby pikalo po przekroczeniu 30-40 km/h ? :twisted:
Bez ingerencji w firmware - na pewno nie.
Zaproponowany przez Ciebie system rozwiązałby problem przestawiania auta do garażu, bądź przemieszczania się w bliskiej okolicy bez wkurzającego pikania :-)
Witam. Miałem ten sam problem i wypięty jest ten po lewej stronie patrząc na zdjęcia. Czyli ten bliżej zatrzasku od pasów. Po rozpięciu problem zniknął.
Istnieje bardzo mała szansa, że prędkość progowa jest gdzieś zapisana w EPROMie i można by ją zmienić, ale musiałby nam to ktoś z Continentala powiedzieć
Witam. Miałem ten sam problem i wypięty jest ten po lewej stronie patrząc na zdjęcia. Czyli ten bliżej zatrzasku od pasów. Po rozpięciu problem zniknął.
Komentarz